Zamaaaaaaaaaan, Zaman... Kimi Zaman çok isteriz be geriye almayı :(  duyguları bi kenara bırakıp:) zamanın bir siteye neler kazandırabileceğine bakalım. Zaman Sitenize Faydalı Olsada    Sabrınızla kesişir, ama zaman sabretsenizde geçicek sabretmesenizde, bu sürede neler kazanırız? örneğin googlede birşeyler arattığınızda, daha doğrusu çok aranan kelimeleri arattığınızda çoğu zaman 2005 yıllarında yada öncesinde açılmış forum siteleri karşımıza çıkmaktadır, çünkü zaman içersinde google sitenizi iyi tanır, pr değeriniz belli bi değere gelir, en önemlisi index sayınız yükselir, hani öyle ki aç bi site haftada toplam 100 içerik gir bol bol ve 5 yıl sonra para kazan ordan :) öyle bişey bu zaman, örneğin özgün ve gerçekten keyif alarak içerik girdiğiniz bi sitenize 5 ay sonra organik ve fena sayılmayan  hitler alırsınız. tabi sitenizin içeriğine bağlı hitler  ve sitenize ne derece önem verdiğinize, yaptığınız çalışmalar vs vs, örneğin 3 arkadaş bi torrent oyun forumu kurmaya karar verirse 2 ayda google ilk 10a önemli kelimelerde girme ihtimali çok yüksek, bunu ben kişisel olarak söylüyorum çünkü denedim. bu torrent oyun sektöründe çok yarış yok ve aksine çok tıklanıyo bu siteler ama bunların içeriği biraz uğraştırıyor,  ama problem değil zaten oyunlar seri seri, örneğin cod serisi     şu serisi bu serisi diye 200 konu acınca sonrası geliyo, konu torrent oyun sektörüne gitti bi an :) bu sektörde 5 milyon indexli siteler var türkiyede torrent oyun com u bilirsiniz.
200 konuluk forumla 15.sıraya gelip kapatmıştım ben. çünkü konuların çokluğu tekil hit getirir, sabit kelimelerde  hit almak farklıdır, yani bakın "cod 4 full indir" yazıpta bi siteye girerse kullanıcı tekil konudan hit vermiş olur. yani o a kullanıcı torrent oyunları istemiyo o adam belli bi oyun var onu arıyo belli ki, birde şu var "torrent oyunlar" buda geneldir, senin forumunun genel amacıdır, yani bunu 200 konuylada sağlayabilirsiniz, biraz zaman gerek. ve zaman içinde googlede ilk sayfada çıkmak gibi şeyleri kafanızdan atıp eğlence ve keyif alarak konu acıp, ardından evet işte bu konuyu ben açtım şu görselliğe bak deyip gülümseyin, aradan bi kaç hafta geçince zaten yavaşca google tanıyıcak sizi, heleki forum sitesi iseniz, yani şu var arkadaşlar, ana amaç olan torrent oyun kelimesinden hit almasanız bile, hatta hatta alsanız bile size gelecek hit tekil konulardan olacaktır, işte forum bu yüzden önemlidir. bunlar zamanla olur işte, zaman bunlara yarar :) ha 5-10 yıllık bi forum zaten seo ile uğraşmaz merak etmeyin, zaten çok fazla hit alıyo olcaktır, seo başlangıç aşamasında yapılır,
ben size örneği torrent forum üzerinden verdim siz anladınız ama biliyorum :). site taksidir, forum traktör,  ama traktörün ilerlemek için daha büyük tekerleğe ihtiyacı vardır...